وبسایت گروه سوناسازان Art Persian building sauna فن و هنر ایران زمین www.healthsauna.ir
  
WWW.HEALTHSAUNA.IR
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سایت گروه سوناسازان خوش آمدید جهت تماس با ما به شماره 02177308232 - 09191210119 تماس بفرمایید . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه در شرایط بد اقتصادی فروش بالا داشته باشیم .
نوشته شده در جمعه ٢۸ امرداد ۱۳٩٠
ساعت : ۳:٥٢ ‎ق.ظ
نویسنده : { فربد حیدری } Farbod Heidari

راه هاى افزایش فروش در شرایط بد اقتصادى

چگونه در شرایط بد اقتصادی فروش بالا داشته باشیم .

« بقا در شرایط بد اقتصادى براى شرکت هاى کوچک و کارآفرین به اندازه کافى سخت و مشکل است.به گزارش ام بى اى نیوز و به نقل از سایت آمازون » :

به نظر مى رسد که اسکات استراپکى و ریچارد واتسون مدیران شرکت مشاوره اى Essential در بوستون فرمول موفقیت در شرایط مختلف اقتصادى را پیدا کرده اند.

این شرکت در خصوص نوآورى هاى موجود در عرصه کالا و خدمات مشاوره مى دهد. فعالیت این کمپانى در راستاى رشد و توسعه ناگهانى تکنولوژى هاى مدرن در سال ۲۰۰۱ شروع شد و کار براى شرکت هایى نظیر iRobot ،P&G، Altec Lansing، EMC و پوما را آغاز کرد.

در آن زمان شرایط بدى بر اقتصاد جهان حاکم بود. این شرکت تصمیم گرفته است تا در سال ۲۰۱۰ به درآمد چهار میلیون دلار دست یابد. این رقم بیشترین سود این کمپانى در این دوره نه ساله مى باشد. روساى شرکت Essential رمز موفقیت خود را برخوردارى از یک نوع احساس مسئولیت در مقابل کارمندان و خانواده هاى آنها مى دانند. در ادامه روش هاى رشد و پیشرفت آنها در طول دوران بحران اقتصادى بررسى شده است:

الف) تمرکز جدى بر روى فروش : به گفته آقاى استراپکى این شرکت تمام فعالیت خود را به تفکر درباره افزایش میزان فروش اختصاص داده است. این شرکت با توجه به عدم برخوردارى از یک نیروى فروش رسمى این مسئولیت را معمولا به تعدادى از افراد بالا رتبه قدیمى واگذار مى کند.

ب) توسعه حوزه کارى : وقتى شرایط خوب است شما مى توانید درباره نوع فعالیت خود سختگیرى کنید اما در شرایط سخت باید حوزه کارى خود را بزرگتر کنید.

ج) فداکارى مشترک : در اوضاع بد اقتصادى روساى این شرکت هر دو از حقوق خود کم مى کنند. از دیگران نیز مى خواهند تا این کار را انجام دهند. این شرکت به عدم اخراج کارمندان خود مشهور است.

د) مشارکت استراتژیک : این شرکت از جهت مشارکت با پنج شرکت کوچک دیگر براى انجام فعالیت هاى تکمیلى با کمپانى هاى بزرگى نظیر Ideo رقابت مى کنند . این همکارى امکان تقبل پروژه هاى بزرگتر که نیاز به تفکر چند وجهى دارند را میسر مى کند. در مجموع ، این مشارکت تخصص در زمینه توسعه تکنولوژى ، طراحى خدمات ، مشاوره مدیریتى و مهندسى برق را افزایش مى دهد. در ادامه کسى که مهم ترین بخش از کار را به عهده مى گیرد، رئیس این شرکت خواهد بود.

برگرفته از وب سایت مجله ابرار اقتصادی شماره 3471

گرداوری گروه فن و هنر ایران زمین 

ادامه مطلب : 


:: برچسب‌ها: گالری عکس